Reklama McDonald`s a jej znakový systém – Bc. Michal Horňák
Bc. Michal Horňák
Bakalářská práce
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
McDonald's and its sign system of advertising
Abstract:
Bachelor diploma thesis McDonald's advertisement and their sign system draws closer advertisement , its development and the psychology of advertisements. Next it explains term semiotics and the development of semiotics. It focuses on history of the company McDonald's and explains the term McDonaldization and the development of McDonald's advertising. The goal of the thesis is analysis of McDonald's …víceAbstract:
Bakalárska diplomová práca Reklama McDonald`s a jej znakový systém priblíži reklamu, jej vývoj a psychológiu reklamy. Ďalej vysvetlí pojem semiotika a vývoj semiotiky. Zameria sa na históriu a vývoj firmy McDonald`s, vysvetlí pojem McDonaldizácia a vývoj reklamy McDonald`s. Cieľom práce je analýza reklamy McDonald`s a jej znakových systémov.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p9x4r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotika a reklama
Alena ZAORALOVÁ -
Reklama z pohledu sémiotiky
Ivana Řezníčková -
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
Michal Bořecký