Kateřina Krejčíková

Diplomová práce

Návrh inbound marketingové strategie pro vybranou společnost

Designing inbound marketing strategy for the selected company
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit návrh inbound marketingové strategie na základě provedených analýz pro firmu Kuchyně Karásek. Tato firma se zabývá výrobou zakázkového nábytku, a to zejména v oblasti kuchyní, vestavných skříní a kancelářského nábytku. Analytická část této práce zkoumá použitelnost webových stránek, analýzu klíčových slov a analýzu SEO faktorů jak na stránce, tak mimo ni. Návrh inbound …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to create an inbound marketing strategy for Kuchyně Karásek company focusing on production of custom furniture, especially in the field of kitchens, wardrobes and office furniture. The strategy is based on analyzes accomplished for the company. Analytical part of this thesis examines the usability of websites, analysis of keywords and analysis of SEO factors on and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74071

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management