Návrh inbound marketingové strategie pro vybranou společnost – Kateřina Krejčíková
Kateřina Krejčíková
Diplomová práce
Návrh inbound marketingové strategie pro vybranou společnost
Designing inbound marketing strategy for the selected company
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit návrh inbound marketingové strategie na základě provedených analýz pro firmu Kuchyně Karásek. Tato firma se zabývá výrobou zakázkového nábytku, a to zejména v oblasti kuchyní, vestavných skříní a kancelářského nábytku. Analytická část této práce zkoumá použitelnost webových stránek, analýzu klíčových slov a analýzu SEO faktorů jak na stránce, tak mimo ni. Návrh inbound …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to create an inbound marketing strategy for Kuchyně Karásek company focusing on production of custom furniture, especially in the field of kitchens, wardrobes and office furniture. The strategy is based on analyzes accomplished for the company. Analytical part of this thesis examines the usability of websites, analysis of keywords and analysis of SEO factors on and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74071
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o.
Petra Minaříková -
Návrh inbound marketingové strategie ve start-upu na B2B trhu
Michaela Fotrová -
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Využitie nástrojov inbound marketingu v start-upe
Simona Porubská -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Ondřej Novotný -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa