Iveta Mičková

Master's thesis

Analýza mikropodniku na trhu v ČR

Abstract:
Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2007
  • Supervisor: Jitka Černá
  • Reader: Milan Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/1602

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management