Adéla NESTLEROVÁ
Bakalářská práce
Vizuální styl kosmetické značky
Visual style for cosmetic brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vizuálního stylu pro kosmetickou značku Bione. Cílem je vytvořit jednotný vizuální styl, který bude čitelný a propojí kosmetické obaly s klasickými tiskovinami.Abstract:
The bachelor thesis deals with design of visual style for cosmetic brand Bione. The goal is to create a uniform visual style, that will be easily readable and connect cosmetic packaging with classical prints.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NESTLEROVÁ, Adéla. Vizuální styl kosmetické značky. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita kosmetické značky
Anastasiia Lunova -
Vizuální styl kosmetické firmy
Olga Hlavinková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková -
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Jednotný vizuální styl Obchůdku bez obalu
Denisa Štěrbová