Spotřebitelský úvěr jako nástroj získávání nových zákazníků – Jan Jenšovský
Jan Jenšovský
Bakalářská práce
Spotřebitelský úvěr jako nástroj získávání nových zákazníků
Anotace:
Práce popisuje způsob získávání nových klientů splátkovým prodejem z pohledu úvěrových společností.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2968
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
- Vedoucí: Lenka Kohlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2968
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv změn úrokových sazeb na zadluženost českých domácností
Pavla Winklerová -
Zadluženost českých domácností a státu
Pavla Skoutajanová -
Zadluženost českých domácností v porovnání s vybranými zeměmi
Lukáš Trulík -
Zadluženost českých domácností v rámci zemí V4
Klára Zálešáková -
Zadluženost českých domácností jako sociální problém
Veronika Trendová -
Zadluženost českých domácností v období 1993-2017, motivy spotřeby a vliv finanční gramotnosti
Pavel Dvořák -
Makroekonomická analýza vývoje zadluženosti českých domácností za období 2011–2018
Tomáš Filip -
MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI RŮSTU ZADLUŽENOSTI ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ V LETECH 2000 AŽ 2020
Michael Mikšík