Mgr. Ľuboslava Pištejová

Diplomová práce

Nekomerční reklama a její limity

Uncommercial Advertising and it s Limits
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá právní aspekty nekomerční reklamy. První části práce se věnují vymezení pojmu nekomerční reklamy, její efektivity a rozboru aplikovatelných právních předpisů a samoregulace. Klíčové části práce analyzují používání emotivních motivů na konkrétních příkladech reklamních kampaní a různé typy nekomerční reklamy zasahující také do komerční sféry. Závěr práce obsahuje zhodnocení …více
Abstract:
This thesis analyses the legal aspects of uncommercial advertising. First parts of this thesis deals with the definition of uncommercial advertising, its effectiveness and applicable laws and self-regulation. The key chapters examine using of emotional themes in specific examples of advertising campaigns and different types of uncommercial advertising containing commercial aspects. The final part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta