Bc. Veronika Sotáková

Master's thesis

Marketingová komunikace značky Malai

Marketing Communications of Malai Brand
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou značky Malai za účelom získania spätnej väzby jej B2B zákazníkov, ktorá poslúži k návrhu zlepšenia nedostatkov v komunikácii značky. Teoretická časť práce vysvetľuje pojmy branding, marketingovú komunikáciu s jej nástrojmi a popisuje tvorbu vzniku marketingovej kampane. Praktická časť práce pozostáva z troch častí. V prvej je predstavená skúmaná …more
Abstract:
The master's thesis deals with the marketing communications of the Malai brand in order to obtain its B2B customers' feedback, which will play a role in creating the plan of improvements which can be implemented in the brand's communication. The theoretical part of the thesis explains terms branding, marketing communications with its tools and describes the process of creating a marketing campaign …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sotáková, Veronika. Marketingová komunikace značky Malai. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications