Bc. Veronika Sotáková
Master's thesis
Marketingová komunikace značky Malai
Marketing Communications of Malai Brand
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou značky Malai za účelom získania spätnej väzby jej B2B zákazníkov, ktorá poslúži k návrhu zlepšenia nedostatkov v komunikácii značky. Teoretická časť práce vysvetľuje pojmy branding, marketingovú komunikáciu s jej nástrojmi a popisuje tvorbu vzniku marketingovej kampane. Praktická časť práce pozostáva z troch častí. V prvej je predstavená skúmaná …moreAbstract:
The master's thesis deals with the marketing communications of the Malai brand in order to obtain its B2B customers' feedback, which will play a role in creating the plan of improvements which can be implemented in the brand's communication. The theoretical part of the thesis explains terms branding, marketing communications with its tools and describes the process of creating a marketing campaign …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sotáková, Veronika. Marketingová komunikace značky Malai. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Budování značky společnosti na B2B trhu
Pavla Krejsová -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
Martin Blažek -
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Johana Přádková -
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
Jiří Fíla -
The Importance of Brand on B2B Markets: Case Study of Hilti
Martin Konečný