Vytváření strategii pro webový obsah firmy – Daniel Galek
Daniel Galek
Bachelor's thesis
Vytváření strategii pro webový obsah firmy
Creating strategies for a company web content
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je vytvoření obsahové strategie v online prostředí za pomocí analýzy klíčových slov pro vybudování komunity zvýšením organického vyhledávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá začleněním obsahové strategie v online prostředí a analýzy klíčových slov a propojením výše uvedených pojmů. Následně pojednává o sémantické analýze webu, která …viacAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to create a content strategy in an online environment using a keyword analysis for creating a community by increasing an organic search. The thesis itself is split into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part deals with an inclusion of the content strategy in the online environment and the keyword analysis connected to the aforementioned …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Kubát, Ph.D., Ing.Paed.IGIP
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Galek, Daniel. Vytváření strategii pro webový obsah firmy. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ukazatelů finančního chování českých domácností
Iva Radová -
Analýza produkčních ukazatelů výkrmových prasat u různých populací a systémů ustájení
Pavel Nevrkla -
Uživatelé služeb Armády spásy. Analýza uživatelů služby Azylový dům Centra sociálních služeb Bohuslava Bureše
Petra Čížková -
Analýza a návrh implementace znalostní báze v mnohajazyčné organizaci
Jakub Grós -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u intaktního dítěte předškolního věku
Martina Zajícová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
25. 6. 2022