Jiří Šotola

Diplomová práce

Marketingové využití osobních údajů klientů v bankovnictví

Marketing application of personal data of clients in banking
Anotace:
Diplomová práce na téma "Marketingové využití osobních údajů klientů v bankovnictví" spojuje témata osobních údajů a marketingu. První část je věnována ochraně osobních údajů obecně a dále zdrojům, ze kterých finanční instituce údaje o svých klientech získávají a opora tohoto v právních předpisech. Druhá část pak rozebírá konkrétní případy marketingového využití osobních údajů a v případě problémů …více
Abstract:
The master thesis named "Marketing application of personal data of clients in banking" combines themes of personal data and marketing. The first part is devoted to the protection of personal data in general, sources from which financial institution gain data of their clients and support for this in the legislation. The second part deals with specific cases of marketing application of personal data …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
  • Vedoucí: Petr Dvořák
  • Oponent: Milan Matejašák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34763

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví