Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o. – Lukáš KUZMA
Lukáš KUZMA
Bachelor's thesis
Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.
Using of marketing mix by Knauf Insulation company
Abstract:
V mé bakalářské práci se zaměřím na využití marketingového mixu. V teoretické části se zabývám průzkumem trhu a podrobným rozebráním jednotlivých složek marketingového mixu. V praktické části využiji získané vědomosti a zaměřím je na firmu Knauf Insulation, spol. s. r. o., Krupka. Cílem je zjistit současné využití nástrojů marketingového mixu a stanovit možnou nápravu, je-li třeba.Abstract:
In my bachelor work I will focus on using of marketing mix. In the theoretical part I deal with market research and detailed elaboration of essential parts in marketing mix. In the practical part I will use obtained knowledge and I focus it on the Knauf Insulation, Krupka. Another goal is to find out current using of marketing mix and provide possible correction if it is need.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUZMA, Lukáš. \textit{Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/st2l2t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUZMA, Lukáš. Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka