Lukáš KUZMA

Bachelor's thesis

Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.

Using of marketing mix by Knauf Insulation company
Abstract:
V mé bakalářské práci se zaměřím na využití marketingového mixu. V teoretické části se zabývám průzkumem trhu a podrobným rozebráním jednotlivých složek marketingového mixu. V praktické části využiji získané vědomosti a zaměřím je na firmu Knauf Insulation, spol. s. r. o., Krupka. Cílem je zjistit současné využití nástrojů marketingového mixu a stanovit možnou nápravu, je-li třeba.
Abstract:
In my bachelor work I will focus on using of marketing mix. In the theoretical part I deal with market research and detailed elaboration of essential parts in marketing mix. In the practical part I will use obtained knowledge and I focus it on the Knauf Insulation, Krupka. Another goal is to find out current using of marketing mix and provide possible correction if it is need.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUZMA, Lukáš. Využití marketingového mixu firmou Knauf Insulation, spol. s. r. o.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management