Petra Fellnerová

Diplomová práce

Porozumění čtenému textu jako atribut efektivity edukace na 1. stupniZŠ

Reading comprehension as an attribute of the effectiveness of education in the first year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje úroveň čtení žáků na konci 1. ročníku ZŠ. Zajímala nás rychlost, chybovost, stupeň kvality čtení, ale především porozumění čtenému textu. Zjišťovali jsme také závislost mezi rychlostí a porozuměním, chybovostí a porozuměním a mezi porozuměním textu u tichého a hlasitého čtení
Abstract:
The diploma work is inquiring into the level of reading with the pupils who are finishing the first year of elementary school. We were interested in the speed, error rate and the degree of the quality of reading but most of all, reading comprehension
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2007
  • Vedoucí: Renata Vrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.