Porozumění čtenému textu jako atribut efektivity edukace na 1. stupniZŠ – Petra Fellnerová
Petra Fellnerová
Diplomová práce
Porozumění čtenému textu jako atribut efektivity edukace na 1. stupniZŠ
Reading comprehension as an attribute of the effectiveness of education in the first year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje úroveň čtení žáků na konci 1. ročníku ZŠ. Zajímala nás rychlost, chybovost, stupeň kvality čtení, ale především porozumění čtenému textu. Zjišťovali jsme také závislost mezi rychlostí a porozuměním, chybovostí a porozuměním a mezi porozuměním textu u tichého a hlasitého čteníAbstract:
The diploma work is inquiring into the level of reading with the pupils who are finishing the first year of elementary school. We were interested in the speed, error rate and the degree of the quality of reading but most of all, reading comprehension
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2007
- Vedoucí: Renata Vrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová -
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Barbora Vrbová -
Vliv e-čtení na vnímání textu
Tomáš Zima