Zdroje prožívaných obav u žáků 2.stupně základních škol. – Jan TABÁŠEK
Jan TABÁŠEK
Bakalářská práce
Zdroje prožívaných obav u žáků 2.stupně základních škol.
Sources of experienced fears at the second grade of primary school students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tím, jaké měli žáci střední školy zdroje prožívaných obav na 2. stupni základní školy a jaký má možný zdroj vliv na osobností dysfunkce. Teoretická část nastiňuje proces socializace osobnosti, vliv rodiny, školy, výchovy, motivace a osobností dysfunkce. Praktická část uvádí výsledky výzkumu a inspiraci pro využití získaných dat.Abstract:
Bachelor ´s work deals with types of experienced fears resources from the second grade of primary school at secondary schools students and what is the possible source of influence on personality dysfunction. The theoretical part outlines the process of socialization, the influence of family, school, education, motivation and personality dysfunction. The practical part presents the results of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Zveřejnit od: 4. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Svoboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TABÁŠEK, Jan. Zdroje prožívaných obav u žáků 2.stupně základních škol.. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Socializace osobnosti s Treacher Collins syndromem
Aneta Zámečníková -
Sociální učení jako jeden z mechanismů socializace osobnosti
Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ -
Tanečně-pohybová terapie v procesu edukace žáků speciální třídy a její vliv na rozvoj osobnosti a socializace
Lucie Misařová -
Vztah mezi stylem rodinné výchovy a utvářením sociálních rysů osobnosti
Pavlína Bělková -
Tanec jako cesta k rozvoji osobnosti
Klára HEJNÍKOVÁ -
Tanec jako cesta k rozvoji osobnosti
Klára HEJNÍKOVÁ -
Osobnost v kontextu komunikace a socializace u adolescentů se sluchovým postižením
Edita Zvonková