Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku – Nikol ZDRÁHALOVÁ
Nikol ZDRÁHALOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
The development of competence to solve a problem of preschool children through dramatic games
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnými způsoby využití dramatické hry v prostředí mateřské školy. Konkrétně pak způsoby, jak lze využít dramatickou hru pro rozvoj dovedností potřebných k řešení problémů. Cílem této práce je propojit metodu dramatické hry s problémovým učením a rozvinout tak u dětí osobnostně-sociální dovednosti. Teoretická část práce definuje související základní pojmy, jako je problém …víceAbstract:
This diploma thesis deals with options of utilizing dramatic games in a kindergarten environment, especially in order to support development of competence required to solve problems. The aim of the thesis is to interconnect a method of the dramatic games with problem-based learning, and thus help developing personality-social skills in children. The theoretical part of this thesis defines the related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZDRÁHALOVÁ, Nikol. Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Jana Šidlíková -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Vliv ICT na rozvoj kompetence k učení žáků SOŠ v hodinách ZSV vedených metodou CLIL
Vladimíra Froldová -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Rozvoj kompetence k sebeobraně - evaluace programu Sebeobrana pro střední školy
Michal Vít -
Výchovné problémy dětí v dětském domově a možnosti vychovatele při jejich řešení
Erika Dubová -
Psychosomatické obtíže dětí předškolního věku
Zuzana Kusínová -
Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Eliška PROCHÁZKOVÁ