Lucie Majerová

Diplomová práce

Typologie zákazníků na trhu piva

Customer Typology on the Beer Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu piva a jejím hlavním cílem je navržení typologie zákazníků na tomto trhu. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definována východiska spotřebitelského chování a charakterizován trh piva. Praktická část diplomové práce zahrnuje metodiku práce, analýzu výsledků dotazníkového šetření …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of consumer behaviour in the beer market and its main aim is to design the typology of customers in this market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the starting points of consumer behaviour and characterizes the beer market. The practical part of the thesis involves the methodology of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Lukáš Klapil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava