Marketingový výzkum cenové citlivosti zákazníků – Bc. Ilona Pískačová
Bc. Ilona Pískačová
Diplomová práce
Marketingový výzkum cenové citlivosti zákazníků
Marketing analysis of consumer price sensitivity
Anotace:
Cílem práce je pomocí analýz prokázat, zda v teorii stanovené atributy ovlivňující cenovou citlivost zákazníků jsou platné či nikoli. Výchozím předpokladem je, že ekonomický cyklus, druh značky (masová, prémiová, luxusní a národní) a zákazníkem vnímaná hodnota produktu, ovlivňují cenovou citlivost zákazníků. Analyzovaným trhem je Německo se zaměřením na firmu Škoda Auto. V rámci práce jsou provedeny …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify by means of analysis whether or not the attributes identified in theory, specifically economic cycle, the nature of the brand (i.e. mass, premium, luxurious or national) and the value of the product as perceived by consumers, influence consumer price elasticity.Data was obtained from the German market that focused upon Skoda Auto with both a market analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Citlivost in-work poverty na ekonomický cyklus. Evaluace s využitím mikrosimulačního modelování.
Tereza Horáková -
Politický cyklus v zemích EU
Martin Koman -
Životní cyklus Start Up
Stanislav Vedra -
Cenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produkt
Tereza KOLINGEROVÁ -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková -
Storytelling of luxury brand Chaumet
Ema Tökölyová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses stda3e stda3e/2
9. 1. 2016