Bc. Andrea Dvořáková

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolené obchodní jednotky. Zvolena byla drogerie dm markt, s. r. o. a drogerie ROSSMANN, spol. s. r. o., které se nachází v Českých Budějovicích. Ke sběru dat bylo použito dotazníkového šetření a metody pozorování. Získané údaje byly analyzovány a následně vyhodnoceny …více
Abstract:
The bachelor thesis dissert about the theory of purchasing atmosphere and merchandising. The objective is to characterize, analyze and evaluate aspects for the selected business units. The units are drugstore dm drogerie markt, s. r. o. and ROSSMANN, spol. s. r. o. located in České Budějovice. The date were collected by questionnaires and observation methods. The obtained data were analyzed and evaluated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku