Bc. Andrea Dvořáková

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Bakalářská práce obsahuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u zvolené obchodní jednotky. Zvolena byla drogerie dm markt, s. r. o. a drogerie ROSSMANN, spol. s. r. o., které se nachází v Českých Budějovicích. Ke sběru dat bylo použito dotazníkového šetření a metody pozorování. Získané údaje byly analyzovány a následně vyhodnoceny …viac
Abstract:
The bachelor thesis dissert about the theory of purchasing atmosphere and merchandising. The objective is to characterize, analyze and evaluate aspects for the selected business units. The units are drugstore dm drogerie markt, s. r. o. and ROSSMANN, spol. s. r. o. located in České Budějovice. The date were collected by questionnaires and observation methods. The obtained data were analyzed and evaluated …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management