Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion – Terezie Hrdá
Terezie Hrdá
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Analysis of Consumer Behaviour in the Fast Fashion Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování na trhu fast fashion. Teoretická část obsahuje teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristiku trhu fast fashion, včetně environmentálních, sociálních a etických problémů souvisejících s tímto průmyslem. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 214 …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse consumer behaviour in the fast fashion market. The theoretical part includes the theoretical background of consumer behaviour and the characteristics of the fast fashion market, including environmental, social and ethical issues related to this industry. The practical part presents the results of the research conducted through a questionnaire survey, with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152890
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tereza Prešnajderová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální aspekty spotřebitelského chování domácností
Jana Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Jana Hanzalová -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Ekonomické překážky odpovědného spotřebitelského chování účastníků cestovního ruchu
Karolína Liškutinová -
Vliv trendu udržitelnosti na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování
Alina Sosnytska -
Analýza spotřebitelského chování
Veronika Lysáková -
Sweatshops in Bangladesh: Problems connected with the working conditions and the environmental impact of garment factories
Kateřina Doležalová -
Social, economic, and environmental impact of high-speed rails in the Czech Republic: Expected impacts of high-speed rails on the Ústí nad Labem region
Tomáš TOMS