Vzdělání jako hodnota u žáků z Ukrajiny navštěvujících školy v České republice – Mgr. Pavlína KOBZOVÁ
Mgr. Pavlína KOBZOVÁ
Disertační práce
Vzdělání jako hodnota u žáků z Ukrajiny navštěvujících školy v České republice
Education as a value of pupils from Ukraine attending schools in the Czech Republic
Anotace:
Tématem vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) pocházejících z Ukrajiny se zabýváme v předložené disertační práci s názvem Vzdělání jako hodnota u žáků z Ukrajiny navštěvujících školy v České republice. Téma se v posledních letech stalo velmi aktuálním a přitahuje pozornost k problematice vzdělávání žáků s OMJ, které je z pohledu odborné veřejnosti stále spíše opomíjeno. Cílem disertační …víceAbstract:
We deal with the topic of education of pupils with a different mother tongue (DMT) coming from Ukraine in the submitted dissertation entitled Education as a value of pupils from Ukraine attending schools in the Czech Republic. The topic has become very current in recent years and attracts attention to the issue of education of pupils with DMT, which is still rather neglected from the point of view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Plischke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOBZOVÁ, Pavlína. Vzdělání jako hodnota u žáků z Ukrajiny navštěvujících školy v České republice . Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Specifika práce s žáky s odlišným mateřským jazykem
Monika Raimrová -
Začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem do vzdělávacího systému České republiky
Alexandra Hiermanová -
Inkluze žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách
Žaneta Neubergová -
Obtíže učitelů při výuce žáků s odlišným mateřským jazykem
Marie Almeida -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Hlavní křesťanské svátky jako prostředek výchovy k hodnotám
Magdaléna Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
27. 4. 2024