Role pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku – Iveta Plšková
Iveta Plšková
Bachelor's thesis
Role pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku
The Role of the Teacher in system Solutions Syndrome CAN in preschool Age
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje roli pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku. Skládá se ze dvou částí- teoretické a empirické. Teoretická část se zabývá syndromem CAN, jevem, který ani v dnešní době není na ústupu, i přes neustálý vývoj společnosti. V tomto úseku je uvedena základní definice syndromu, jeho vývoj a celkový posun postavení dítěte ve společnosti napříč historií. Dále jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of the teacher in system solutions syndrome CAN preschoolers. It consists of two parts- theoretical and empirical. The theoretical part deals with the CAN syndrome, a phenomenon that even today is not on the decline, despite the continuous development of the company. In this part is a basic definition of the syndrome, its development and the overall shift in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9839
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Stanislav Pelcák, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Blahoslav Kraus, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLŠKOVÁ, Iveta. \textit{Role pedagoga v systémovém řešení syndromu CAN v předškolním věku}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/stnsvn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Theses on a related topic
-
Pedagog mateřské školy očima rodičů žijících ve větším a menším městě Plzeňského kraje
Barbora Fürstová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Ideální pedagog mateřské školy očima rodičů
Nikola KOVAŘÍKOVÁ -
Systémový přístup k problematice nástupu dětí do školy
Tereza Dvořáková -
Systémový přístup k problematice školní zralosti
Irena Rensová -
Systémový přístup k problematice nástupu dětí do školy
Kateřina Piskačová -
Systémový přístup k problematice nástupu dětí do školy
Marta Milbachrová -
Selektivní mutismus a syndrom CAN u dětí předškolního věku v Praze
Petra Brychtová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights