Projekt zvýšení konkurenceschopnosti SPO spol. s r. o. – Bc. Antonín RUS
Bc. Antonín RUS
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti SPO spol. s r. o.
Project of competitive strength increase in SPO Ltd.
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat zvýšením konkurenceschopnosti společnosti SPO (Slévárna přesných odlitků). Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce provedu literární průzkum a analýzu teoretických a metodologických východisek řešení zadaného úkolu. V druhé části práce provedu analýzu současného stavu společnosti SPO spol s r. o. pomocí SWOT analýzy, modelu EFQM, BCG matice a dalších metod …víceAbstract:
The dissertation will deal with building-up competitivness of the SPO company. The dissertation has two parts. First of all, I will make a literature research and a analysis of a theoretical and metodological way out of this problem. In the second part I will make SWOT analysis, EFQM model, BCG and other methods. During these analysis I will evaluace the results and ouline disposal, which will lead …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUS, Antonín. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti SPO spol. s r. o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková