Bc. Martina Lžičařová

Diplomová práce

E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring

E-Marketing for Tourism Destination - strategy, activities, monitoring
Anotace:
Předmětem diplomové práce „E-marketing destinace cestovního ruchu – strategie, aktivity, monitoring“ je nejdříve teoretický rozbor e-marketingových možností destinace z pohledu destinačního marketingu a následná identifikace a analýza nosných e-marketingových aktivit destinace Horní Rakousko.
Abstract:
The thesis “E-marketing of a Tourist Destination – Strategy, Activities, Monitoring” looks at e-marketing trends in the context of destination marketing. These theoretical concepts are lately implemented and analyzed on an example of an Upper Austrian region.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Repík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa