E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring – Bc. Martina Lžičařová
Bc. Martina Lžičařová
Diplomová práce
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
E-Marketing for Tourism Destination - strategy, activities, monitoring
Anotace:
Předmětem diplomové práce „E-marketing destinace cestovního ruchu – strategie, aktivity, monitoring“ je nejdříve teoretický rozbor e-marketingových možností destinace z pohledu destinačního marketingu a následná identifikace a analýza nosných e-marketingových aktivit destinace Horní Rakousko.Abstract:
The thesis “E-marketing of a Tourist Destination – Strategy, Activities, Monitoring” looks at e-marketing trends in the context of destination marketing. These theoretical concepts are lately implemented and analyzed on an example of an Upper Austrian region.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yuo0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Karolína Reinerová -
Marketingový mix vybrané destinace
Nikola Mrnková -
Marketingový mix vybrané destinace
Markéta Konečná -
Marketingový mix vybrané destinace
Adriana Jirkovská -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
Veronika Magon