Theses 

E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring – Bc. Martina Lžičařová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa

Bc. Martina Lžičařová

Diplomová práce

E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring

E-Marketing for Tourism Destination - strategy, activities, monitoring

Anotace: Předmětem diplomové práce „E-marketing destinace cestovního ruchu – strategie, aktivity, monitoring“ je nejdříve teoretický rozbor e-marketingových možností destinace z pohledu destinačního marketingu a následná identifikace a analýza nosných e-marketingových aktivit destinace Horní Rakousko.

Abstract: The thesis “E-marketing of a Tourist Destination – Strategy, Activities, Monitoring” looks at e-marketing trends in the context of destination marketing. These theoretical concepts are lately implemented and analyzed on an example of an Upper Austrian region.

Klíčová slova: Destinační marketing, destinační management, e-marketing, internet marketing, marketingová strategie, marketingový mix destinace, Horní Rakousko, cestovní ruch, destinace.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Repík

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 3. 2019 15:58, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz