Edukace žáků s kombinovaným postižením ve vybrané škole – Petr ŠKROBÁNEK
Petr ŠKROBÁNEK
Bakalářská práce
Edukace žáků s kombinovaným postižením ve vybrané škole
Education of pupils with combined disability in selected school
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje edukací osob s kombinovaným postižením ve vybraném školském zařízení. Bakalářská práce má čtyři kapitoly. V první kapitole definuji pojmy, uvádím klasifikaci kombinovaného postižení, objasňuji příčiny jeho vzniku a podrobněji zmiňuji mozkovou obrnu. Předmětem druhé kapitoly je ucelená rehabilitace, jako jedna z možností péče o osoby s kombinovaným postižením. Třetí kapitola …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the education of persons with combined disablement in the selected educational instution. The work is divided into four chapters. In the first chapter, I define the concepts, mention the classification of the multiple disabilities and explain the causes of their occurrence. Moreover, we mention the cerebral infantile paralysis as an example of this kind of impairment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKROBÁNEK, Petr. Edukace žáků s kombinovaným postižením ve vybrané škole. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
Koordinová rehabilitace osob s mentálním a kombinovaným postižením v domově pro osoby se zdravotním postižením
Olga SKÝPALOVÁ -
Vliv komunikačního systému na kvalitu života jedince s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Pamela Platková -
Využití canisterapie u žáka s kombinovaným postižením
Denisa Šramelová