Analýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníků – Denisa Mertová
Denisa Mertová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníků
Marketing Communication Analysis of Energy Company on the B2C Market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce "Analýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníků" bylo analyzovat současnou marketingovou komunikaci energetické společnosti Lumius, spol. s. r. o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základní nástroje a nové trendy marketingového komunikačního mixu. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci …víceAbstract:
Goal of bachelor thesis "Marketing Communications Analysis of Energy Company on the B2C Market" was to analyze the current marketing communication of the energy company Lumius, spol. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes basic tools and new trends of marketing communication mix. The practical part analyzes the current marketing communication of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Markéta Zajarošová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MERTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/stx32b/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova