Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků – Martin Chalánek
Martin Chalánek
Bachelor's thesis
Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo. Marketingový průzkum byl realizován na základě požadavku stejnojmenného občanského sdružení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, komunikační mix, a marketingový výzkum, jež jsou pro práci podstatné. V praktické části je představen Hudební festival …moreAbstract:
The theme of the Bachelor's thesis is a marketing research of visitors to Music festival Znojmo. The marketing research was conducted on the basis of a request of the civic association with the same name. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with definition of the concepts of marketing, communications mix and marketing research, which are essential for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Identifier:
http://theses.cz/id/sty8jq/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHALÁNEK, Martin. \textit{Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Available from: https://theses.cz/id/sty8jq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo
Helena Zifčáková -
Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo
Lenka Řezaninová -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Komunikační mix festivalu Streetfest
Alexander KRAJČÍR -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků -
Návrh komunikačního mixu vybrané události v cestovním
Eva Cimbalníková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights