Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi – Hana BLÁHOVÁ
Hana BLÁHOVÁ
Bakalářská práce
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
M. Montessori Elementary School and the Application of Montessori Ideas in practice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou pedagogického přístupu dle Marie Montessori na základní škole. Teoretická část je věnována alternativnímu školství, životu a dílu Marie Montessori, základním myšlenkám a principům jejího učení v souvislosti s pojetím dítěte a s výchovou v Montessori školách. V empirické části je prezentován provedený kvalitativní výzkum, jehož cílem bylo zjistit, zda současná …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of pedagogical approach according to Marie Montessori in primary school. The theoretical part is devoted to alternative education, the life and work of Maria Montessori, the basic ideas and principles of her learning in connection with the concept of the child and education in Montessori schools. The empirical part presents a proven qualitative research, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLÁHOVÁ, Hana. Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Prvky pedagogiky Marie Montessori ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Radana Křížová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Autorská kniha inspirovaná pedagogikou Marie Montessori
Helena PAVLOVCOVÁ -
Role učitelky v Montessori škole
Kateřina Češková -
Otázka kázně v Montessori mateřské škole
Andrea Kopečná -
Svobodné vzdělávání a demokracie ve výchově jako novodobá alternativní vzdělávací cesta
Kateřina Kováčová -
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Daniela Berezová -
Polytechnické vzdělávání v alternativním školství
Aleš LINDOVSKÝ