Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově – Bc. Věra Böhmová
Bc. Věra Böhmová
Diplomová práce
Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově
Cooperative learning and its application in literary education
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je tvorba aktivit, jejich pomocí chceme inspirovat učitele ke kooperativnímu vyučování. Východiskem pro práci byly dotazníky, ve kterých se zjišťovalo, zda je ve školách využíváno kooperativní vyučování nebo jiné metody práce. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol, které se zabývají vývojem kooperace a vlivem učitele na třídní klima …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to determine whether cooperative teaching or other methods arewidely used in the current educational system. This thesis consists of two parts. The first, a theoretical one, is divided into five chapters, dealing with the development of cooperation and the teacher's influence on the class atmosphere. The practical part refers the results of a survey, assessing the extent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Sulovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Böhmová, Věra. Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk (nav.SŠ) - dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní učební metody do předmětu pracovní činnosti na základní škole
Rudolf STAŘIČNÝ -
Netradiční metody výuky matematiky na 1. stupni základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a chování.
Gabriela Látalová -
Budíškovicemi křížem krážem. Pracovní listy pro 2. stupeň ZŠ. (teoreticko - projektová práce)
Vendula BASTLOVÁ -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
České románské umění se zaměřením na vybrané kostely v Hosíně, v Jakubu a na hoře Říp. Pracovní list pro 2. stupeň ZŠ.
Terezie VACKOVÁ -
Návrh koncepce a didaktiky informačního vzdělávání na modelovém příkladu - Model spolupráce ZŠ Bystré a Městské knihovny Bystré
Lenka Navrátilová -
Formativní hodnocení ve vyučování na 1. stupni
Aneta Mašláňová