Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní – Jan Vilimovský
Jan Vilimovský
Bachelor's thesis
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Massive open online courses (MOOC) as part of the digital transformation of the education market
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku Masivních otevřených online kurzů (MOOC) jako součásti trhu vzdělávání. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje definování termínu MOOC a jeho vývoji, zprostředkovatelům na trhu, způsobům získání osvědčení a kritice současného stavu MOOC. Praktická část je rozdělena do kvantitativní analýzy a kvalitativní analýzy …viacAbstract:
This bachelor thesis focus on the topic of Massive open online courses (MOOC) as a part of the education market. The thesis is split into a theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the definition of the term MOOC and its development through time, providers on the market today, possibilities of acquiring a certificate and the critique of the current state of MOOC in comparison …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jqozo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
MOOC - masivní otevřené online kurzy
Vladěna Bätge Jahn -
Perspektivní potenciál výukových prostředí typu Massive Open Online Courses (MOOC)
Tereza Votýpková -
Využití MOOC (Massive Open Online Courses) v profesním vzdělávání
Kateřina KARNETOVÁ -
Chatbot assistant for university online courses
Olena Sukharieva -
Applying Universal Design for Learning to Increase Online Courses Accessibility
Kateřina Roch -
SPOC (Small Private Online Courses)
Veronika Ferková -
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Kristýna Jurčová -
Organizace univerzitních online kurzů: od propozic k pracovním pozicím
Dominika Šolcová