Formulace vhodné obchodní strategie vybrané společnosti působící na zahraničních trzích – Veronika Lopatová
Veronika Lopatová
Bachelor's thesis
Formulace vhodné obchodní strategie vybrané společnosti působící na zahraničních trzích
Formulation of a suitable business strategy of a selected company operating in foreign markets
Anotácia:
Hlavním cílem této bakalářské práce je formulace vhodné obchodní strategie středně velké strojírenské firmy STREICHER, která je součástí nadnárodního koncernu. Teoretická část se zaměřuje na oblast mezinárodního podnikání, na proces internacionalizace podnikatelských aktivit a rovněž se zabývá samotnou mezinárodní strategií. Praktická část obsahuje analýzu stávající situace podniku, která byla vytvořena …viacAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is the formulation of a suitable business strategy for a medium-sized engineering company STREICHER, which is part of a multinational concern. The theoretical part focuses on the field of international business, on the process of internationalization of business activities and also deals with the international strategy. The practical part contains an analysis of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82725
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Vít Hinčica
- Oponent: Alexej Sato
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82725
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business plan: Expansion of Whittard of Chelsea franchise
Tereza Nešporová -
The project of the business network expansion of internet operating company Worldhotel-link.com Limited in the field of tourism
Ekaterina BASAY -
Strategic Aspects of TNCs Entry into the Markets of Central and Eastern Europe
Stepan Zhukevych -
Business expansion of Rohlik Group to Latin America
Arif Khalilov -
Panela chemical-free alternative sugar. Its model of business and expansion to European Union countries
Juan Pablo Triana Delgado -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Michaela Procházková -
Podnikatelský plán na rozšíření aktivit rodinného podniku PZP MERLIN s.r.o.
Adéla Machová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko