Postupy při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy – Adéla Horáčková
Adéla Horáčková
Master's thesis
Postupy při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy
Approaches to Introducing New Concepts in Primary Science Education
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce zkoumá postupy, které učitelé volí při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy. Teoretická část představuje souhrn důležitých pojmů týkajících se přírodovědné výuky, čímž poskytuje vhled do problematiky zkoumané v empirické části práce. Hlavním cílem práce bylo identifikovat postupy, které při zavádění nových pojmů do výuky přírodovědy učitelé volí. K dosažení tohoto …viacAbstract:
This submitted thesis focuses on the procedures that teachers choose when introducing new concepts in science education. The theoretical part provides a summary of important concepts related to science education, offering insights into the issues investigated in the empirical part of the thesis. The main aim of the study was to identify the procedures used by teachers when introducing new concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horáčková, Adéla. Postupy při zavádění nových pojmů ve výuce přírodovědy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Únikové hry ve výuce na 1. stupni ZŠ
Michaela Houšťová -
Metodické materiály pro přírodovědné vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Pavlína Kuželová -
Život na středověkých hradech ve výuce dějepisu na 2. stupni ZŠ se zaměřením na oblast Berounska
Petra Posová -
Přírodovědné vzdělávání na 1. stupni ZŠ při distanční výuce v době pandemie Covid-19
Michaela BAUDYŠOVÁ -
Využití projektové výuky v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Magdaléna WOJATSCHKE -
Lesní pedagogika a její aplikace v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ
Veronika ŠROTKOVÁ -
Účinnost aktivizačních výukových metod v přírodovědném vzdělávání na primárním stupni základních škol
Anna HLINŠŤÁKOVÁ -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková