Specifika řízení nezávislých herních projektů na příkladu The Squad 2 - Farewell – David Pokorný
David Pokorný
Bachelor's thesis
Specifika řízení nezávislých herních projektů na příkladu The Squad 2 - Farewell
Specifics of management of independent computer game projects on the example of The Squad 2 – Farewell
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o specifikách řízení nezávislých herních projektů na příkladu The Squad 2 – Farewell. Cílem bakalářské práce je zjistit specifika řízení týmu, který pracuje na nezávislém herním projektu. V teoretické části jsou popsány základní principy počítačových her a nezávislých herních projektů. Teoretická část dále vysvětluje oblast řízení herních projektů. Na jejím konci jsou uvedeny …viacAbstract:
This bachelor thesis discusses specifics of management of independent computer games projects on the example of The Squad 2 – Farewell. The aim of the work is to discover specifics of team management, which works on an independent computer game project. The theoretical part is focused on basic principles of computer games and independent computer game projects. Methods and tools that help the management …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: Mario Kubaš
- Oponent: Jan Hanzlík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Liliia Demianchuk -
Řízení projektu: Realizace počítačové sítě v objektu
Ondřej VOBOŘIL -
Návrh projektu počítačové učebny na střední škole
Tomáš Chmiel -
Řízení rizika podnikatelského projektu
Semen Troyan -
Plánování projektu : profesní růst v multilevelové společnosti
Petr Pražák -
Motor Imagery based Brain-Computer Interface used in a simple Computer Game
Michal Hlinka -
The Use of Phrasal Verbs in the Computer Game "Grand Theft Auto: San Andreas"
Vladislav Belev