Ing. Roman Kašpar

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o.

Proposition of a marketing strategy for overcoming the crisis period in a brokerage company Allrisk, ltd.
Abstract:
Práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v tržním segmentu pojištění, analýzu současného stavu firmy, analýzu konkurence a marketingový výzkum. Na základě těchto rozborů je identifikována marketingová strategie vhodná k překonání případného budoucího krizového období.
Abstract:
The work is focused on the evaluation of the current situation in the insurance segment, the analysis of the current state of the company, competitor analysis and marketing research. Based on these analyses is identified marketing strategy, suitable to overcome any future crisis period.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Odehnal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms