Ing. Roman Kašpar

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o.

Proposition of a marketing strategy for overcoming the crisis period in a brokerage company Allrisk, ltd.
Anotácia:
Práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v tržním segmentu pojištění, analýzu současného stavu firmy, analýzu konkurence a marketingový výzkum. Na základě těchto rozborů je identifikována marketingová strategie vhodná k překonání případného budoucího krizového období.
Abstract:
The work is focused on the evaluation of the current situation in the insurance segment, the analysis of the current state of the company, competitor analysis and marketing research. Based on these analyses is identified marketing strategy, suitable to overcome any future crisis period.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Odehnal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms