Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o. – Ing. Roman Kašpar
Ing. Roman Kašpar
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o.
Proposition of a marketing strategy for overcoming the crisis period in a brokerage company Allrisk, ltd.
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v tržním segmentu pojištění, analýzu současného stavu firmy, analýzu konkurence a marketingový výzkum. Na základě těchto rozborů je identifikována marketingová strategie vhodná k překonání případného budoucího krizového období.Abstract:
The work is focused on the evaluation of the current situation in the insurance segment, the analysis of the current state of the company, competitor analysis and marketing research. Based on these analyses is identified marketing strategy, suitable to overcome any future crisis period.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/m8krb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Odehnal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová