Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o. – Ing. Roman Kašpar
Ing. Roman Kašpar
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie k překonávání krizových období společnosti Allrisk, s.r.o.
Proposition of a marketing strategy for overcoming the crisis period in a brokerage company Allrisk, ltd.
Abstract:
Práce je zaměřena na zhodnocení současné situace v tržním segmentu pojištění, analýzu současného stavu firmy, analýzu konkurence a marketingový výzkum. Na základě těchto rozborů je identifikována marketingová strategie vhodná k překonání případného budoucího krizového období.Abstract:
The work is focused on the evaluation of the current situation in the insurance segment, the analysis of the current state of the company, competitor analysis and marketing research. Based on these analyses is identified marketing strategy, suitable to overcome any future crisis period.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/m8krb/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Odehnal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová