Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich – Ludmila Ptáčková
Ludmila Ptáčková
Bakalářská práce
Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich
Education and Workshop Brand Value in the company Hettich
Anotace:
Popis vzdělávacích metod ve společnosti Hettich ČR k.s. a workshopu "Brand Value" s cílem seznámení zaměstnanců a zákazníků s hodnotou značky Hettich.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.