Dynamická vizualizácia sekundárnych štruktúr v molekulách proteínov – Mgr. Tibor Szabó
Mgr. Tibor Szabó
Bakalářská práce
Dynamická vizualizácia sekundárnych štruktúr v molekulách proteínov
Dynamic visualization of protein secondary structures
Abstract:
Computer analysis of protein structures is becoming an inseparable part of the work of experts in the area of biochemistry and structural biology. It enables simple and vivid exploration of large molecules using a common computer. Last breakthrough in the area of protein analysis is molecule dynamics. This means exploring the behavior of the protein in the time domain. The aim of this work is to implement …víceAbstract:
Počítačová analýza štruktúr bielkovín sa stáva neoddeliteľnou súčasťou práce odborníkov v oblasti biochémie a štrukturálnej biológie. Umožňuje jednoduché a názorné preskúmanie rozsiahlych molekúl len za použitia bežného počítača. Posledným prelomovým vývojom v oblasti analýzy bielkovín je dynamika. Pod týmto pojmom sa rozumie skúmanie správania danej bielkoviny v čase. Cieľom mojej práce je implementovať …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dljy8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vilém Šustr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Evoluce struktury proteinů vápníkových kanálů
Michaela Bayerlová -
Interakce proteinu p53 a jeho mutant s DNA. Vliv struktury DNA a modifikací proteinu
Peter Šebest -
Sekvenční zarovnání proteinových struktur
Jakub Vallo -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Komponenty OpenGL pro vývojové prostředí MS Visual Studio
Jakub Soják -
Renderování 3D textu v OpenGL
Adam Vaňko -
Renderování vodní hladiny v OpenGL
Dennis Tschamler -
Porovnání grafických programovacích rozhraní OpenGL a Vulkan
Antonín OLŽBUT