Michael NOVOTNÝ

Bakalářská práce

Integrace dětí předškolního věku se somatickým postižením do běžné mateřské školy

The Integration of Pre-school Children with Somatic Disabilities into Regular Kindergartens
Anotace:
Tato práce se ve své teoretické části zabývá vymezením pojmu integrace, možnostmi a prostředky využívanými k integraci dětí se somatickým postižením do běžné mateřské školy. Dále pak názor odborníků na integraci tělesně postižených dětí do běžných tříd mateřských škol. Srovnání integrovaného dítěte a dítěte chodícím do speciální třídy mateřské školy. V empirické části formuluje problém, cíle a metodologii …více
Abstract:
This work is in its theoretical part deals with defining the concept of integration, possibilities and the means used to integrate the children with somatic disabilities into regular kindergartens. Further, the opinion of experts on integration of disabled children into regular classes of kindergartens. Comparison of integrated child and a child attending a special class of the kindergarten. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Hana Horklová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVOTNÝ, Michael. Integrace dětí předškolního věku se somatickým postižením do běžné mateřské školy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta