Ocenění praxe praktického lékaře v ČR – Jan Pohořský
Jan Pohořský
Diplomová práce
Ocenění praxe praktického lékaře v ČR
Valuation of general practitioner practice in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ocenění privátní lékařské praxe praktického lékaře a vypracování projektu, který by umožnil tuto praxi v pětiletém horizontu co nejvýhodněji prodat. Pro účely ocenění bude zhodnocen stav a předpokládaný vývoj českého zdravotnictví, bude sestavena finanční analýza oceňované praxe a na základě těchto informací bude sestaven finanční plán a finální ocenění. Projekt prodeje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to valuate private medical practice of general practitioner and develop a project that would enable selling this practice in a five-year horizon. For the purpose of valuation I will assess the state of and outlook of the Czech health care system, I will perform financial analysis of the company. Based on information from the financial and strategic analysis I will compile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39968
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2014
- Vedoucí: Tomáš Krabec
- Oponent: Radana Šmídová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39968
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Zhilan Xie -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko