Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny – Martina Hejlová
Martina Hejlová
Diplomová práce
Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny
Assessment Centre - Shop assistant
Anotace:
Tato práce popisuje teoretická východiska pro využití Assessment Centre. Hlavní zaměření je na výběr zaměstnanců. Analýza je zaměřena na nábor zaměstnanců na značkové prodejny telekomunikační společnosti. Hodnotí současný stav celého náborového procesu. Na základě analýzy nedostatků navrhuje nové postupy pro celý proces výběru nových zaměstnanců
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
- Vedoucí: Dana Formánková
- Oponent: Ctirad Nedbálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4324
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nábor a výběr poradců pro vybranou společnost
František Jíra -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nábor a výběr zaměstnanců v Lázních Darkov, a.s.
Natálie Kocichová -
Využití sociálních sítí pro nábor zaměstnanců ve vybrané firmě
Veronika Kobanová -
Nábor a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
Adéla Kubíková -
Nábor zaměstnanců ve vybrané organizaci
Jitka Zimmermannová -
Nábor nových zaměstnanců veřejné správy Městského úřadu Prahy 12
Martin Rymon -
Nábor a adaptace zaměstnanců v bankovním sektoru
Lenka Řezníčková