Marketingová strategie značky INKOSPOR pro rok 2012 – Bc. Martin Vlček
Bc. Martin Vlček
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky INKOSPOR pro rok 2012
Marketing strategy of the INKOSPOR brand for 2012
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování marketingové strategie pro firmu ZZM s.r.o., zabývající se distribucí sportovní výživy značky INKOSPOR. První část obsahuje teoretický úvod do problematiky marketingu a metodologické základy nutné pro zpracování marketingové strategie. Druhá část seznamuje se stávající situací společnosti, představení cílových skupin a vytyčení cílů marketingové strategie …víceAbstract:
The present Bachelor thesis focuses on developing marketing strategies for the company ZZM s.r.o., engaged in the distribution of sports nutrition brand INKOSPOR. The first part contains a theoretical introduction to marketing and methodological foundations necessary for processing of marketing strategy. The second part introduces the current situation of the company, showing the identification of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wxcoh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Ladislav Matuška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová