Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book – Barbora Strapatá
Barbora Strapatá
Diplomová práce
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Anotace:
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím …víceAbstract:
The master thesis addresses the topic of human ability to keep a promise, resolution and deals with this issue in the context of social networks and internet in the form of online platform called Promise-Book. In particular, the thesis contains data and research materials which could be used as references for the product's marketing strategy. The materials include: market analysis based on a questionnaire …víceAbstract:
Diplomová práca analyzuje problém s predsavzatiami a sľubmi v spoločnosti a hľadá riešenie tohto problému prostredníctvom sociálnych sietí formou platformy Promise-Book. Jedným z cieľov práce je vytvoriť podklady pre tvorbu marketingovej stratégie danej platformy. Podklady pre marketingovú stratégiu zahŕňajú: analýzu trhu prostredníctvom dotazníku, ako aj výskumu na základe sekundárnych dát (získaných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2012
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Terézia Pražská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič