Barbora Strapatá

Diplomová práce

Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book

Marketingová stratégia nového online produktu Promise-Book
Anotace:
Diplomová práce analyzuje problém s předsevzetími a sliby ve společnosti a hledá řešení problému prostřednictvím sociálních sítí formou platformy Promise-Book. Jedním z cílů práce je vytvořit podklady pro tvorbu marketingové strategie dané platformy. Podklady pro marketingovou strategii obsahují: analýzu trhu prostřednictvím dotazníku, jako i výzkum na základě sekundárních dat (získaných prostřednictvím …více
Abstract:
The master thesis addresses the topic of human ability to keep a promise, resolution and deals with this issue in the context of social networks and internet in the form of online platform called Promise-Book. In particular, the thesis contains data and research materials which could be used as references for the product's marketing strategy. The materials include: market analysis based on a questionnaire …více
Abstract:
Diplomová práca analyzuje problém s predsavzatiami a sľubmi v spoločnosti a hľadá riešenie tohto problému prostredníctvom sociálnych sietí formou platformy Promise-Book. Jedným z cieľov práce je vytvoriť podklady pre tvorbu marketingovej stratégie danej platformy. Podklady pre marketingovú stratégiu zahŕňajú: analýzu trhu prostredníctvom dotazníku, ako aj výskumu na základe sekundárnych dát (získaných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Terézia Pražská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29996

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod