Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru – Bc. Karoline Wunschová
Bc. Karoline Wunschová
Master's thesis
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
The Use of Lateral Marketing in Culture
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o využití laterálního (inovativního) marketingu v kultuře a v kulturních institucích. V dnešní době se nacházíme v situaci, kdy je trh zahlcený obrovským množstvím rozmanitých nabídek a možností a boj o zájem spotřebitele je náročnější než kdy dříve. Laterální marketing je formou marketingu, která doplňuje marketing tradiční, oproti tradičnímu marketingu je však laterální …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the use of lateral (innovative) marketing in culture and cultural institutions. Nowadays, we find ourselves in a situation where the market is overwhelmed by a huge variety of offers and opportunities, and the struggle for consumer interest is more demanding than ever before. Lateral marketing is a form of marketing that complements traditional marketing, but compared …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p5lab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.