Stanovení hodnoty společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. – Tatiana Trecáková
Tatiana Trecáková
Diplomová práce
Stanovení hodnoty společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
The evaluation of company DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovení hodnoty společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. na základě veřejně dostupných informací k 31. 12. 2011. První část práce obsahuje metodologický rámec použitých metod pro strategickou a finanční analýzu, pro sestavení finančního plánu a pro stanovení hodnoty podniku. Na začátku praktické části je představen oceňovaný podnik a deklarován účel stanovení …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the market value of DHL Express (Czech Republic) s.r.o. based on publicly available information as at 31.12.2011. The first section details the methodological framework for strategic and financial analysis, building a financial plan and determining the market value of a company. The beginning of the practical part contains the evaluated company information and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2012
- Vedoucí: Hana Scholleová
- Oponent: Iveta Mackenzie
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza divadla BRAVO! a souboru Losers Cirque Company
Petr Dvořák -
Strategic Analysis of Fermax construction company
Jovan Maksimovic -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Integrated Approach to Company Strategic Analysis Using Modern Methods
David Braun -
Strategic analysis of Vietnam Airlines
Ngoc Thanh Truc Nguyen -
Assessment of Financial Position of Selected Company by Financial Analysis Methods
Chuyue Zhang -
Assessment of the financial position of Kofola ČeskoSlovensko by the financial analysis methods
Dzenita Mujanovic