Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média – Lucie RIEDLOVÁ
Lucie RIEDLOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média
Communication campaign planning for Techmania Science Center for a year 2015 with a focus on new media
Abstract:
Hlavním výstupem bakalářské práce je návrh efektivní komunikační kampaně pro Techmania Science Center o. p. s. pro rok 2015. K vytvoření plánu komunikační kampaně bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit, zda návštěvníci TSC využívají nových médií při každodenní komunikaci. Za pomoci SWOT analýzy a jednotlivých strategií byla navrhnuta komunikační kampaň, která využívá nových …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to demonstrate effective communication campaign for Techmania Science Center o. p. s. for a year 2015. Survey was used for projecting of communication campaign in order to disclose, whether or not new media is being used by visitors of the company on a daily basis. The campaign was projected with a help of SWOT analysis and its strategies, which uses new media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RIEDLOVÁ, Lucie. \textit{Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/svdjfc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RIEDLOVÁ, Lucie. Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Komunikační kampaň vybrané společnosti
Anna Hronová -
Komunikační kampaň
Jan Dvořák -
Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh
Katarína Protušová -
Analýza komunikační kampaně
Radim Vaďura