Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média – Lucie RIEDLOVÁ
Lucie RIEDLOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média
Communication campaign planning for Techmania Science Center for a year 2015 with a focus on new media
Anotace:
Hlavním výstupem bakalářské práce je návrh efektivní komunikační kampaně pro Techmania Science Center o. p. s. pro rok 2015. K vytvoření plánu komunikační kampaně bylo provedeno dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit, zda návštěvníci TSC využívají nových médií při každodenní komunikaci. Za pomoci SWOT analýzy a jednotlivých strategií byla navrhnuta komunikační kampaň, která využívá nových …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to demonstrate effective communication campaign for Techmania Science Center o. p. s. for a year 2015. Survey was used for projecting of communication campaign in order to disclose, whether or not new media is being used by visitors of the company on a daily basis. The campaign was projected with a help of SWOT analysis and its strategies, which uses new media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIEDLOVÁ, Lucie. \textit{Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/svdjfc/.
Jak správně citovat práci
RIEDLOVÁ, Lucie. Návrh komunikační kampaně společnosti Techmania Science Center pro rok 2015 se zaměřením na nová média. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kampaň
Klára Sonnková -
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Komunikační kampaň
Karin Aggová -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Komunikační kampaň vybrané společnosti
Anna Hronová -
Komunikační kampaň
Jan Dvořák -
Komunikační kampaň při vstupu podniku na zahraničný trh
Katarína Protušová